کابینت سبز

10 مدل دکوراسیون آشپزخانه با کابینت سبز

انتخاب رنگ اصلی برای دکوراسیون و کابینت آشپزخانه اهمیت بالایی دارد، چون معمولا بیشتر وقتتان را برای آشپزی یا سرو غذا در آشپزخانه می‌گذرانید. پس رنگ آشپزخانه باید جوری باشد که شما را خسته نکند، انرژی بیشتری به شما بدهد و اشتهای شما را هنگام عذا خوردن بیشتر کند. یکی از رنگ‌هایی که برای کابینت آشپزخانه استفاده می‌شود رنگ سبز است. سبز طبیعت را به آشپزخانه می‌‌آورد و به شما آرامش می‌بخشد. سبز نماد لطافت و تازگی است که هیچگاه هم خسته‌کننده نخواهد شد. برای انتخاب کابینت سبز گزینه‌های زیادی روبه‌روی شماست، زیرا سبز طیف‌های رنگی زیبایی از کم‌رنگ تا پررنگ دارد که برطبق سلیقۀ شخصی‌ خود می‌توانید از این رنگ‌های دوست‌داشتنی برای رنگ کابینت استفاده کنید. در ادامه چند مدل دکوراسیون آشپزخانه با کابینت سبز برای شما آورده‌ایم که به بهترین شکل طراحی شده‌اند و برای داشتن یک آشپزخانۀ سبز می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید. 

کابینت سبز

ایده های کابینت سبز 

آشپزخانه‌ای کلاسیک با کابینت‌های سبز خوش‌رنگ و استفاده از مرمر سیاه به عنوان بین کابینتی و همچنین قفسه‌های چوبی، حس و حال یک آشپزخانۀ سنتی را تداعی می‌کند که قدیمی هم نمی‌شود. 

کابینت سبز

اگر می‌خواهید توجه‌ها را به سمت آشپزخانه جلب کنید، استفاده از کاشی‌های طرح هندسی در کنار این کابینت‌های سبز ترکیبی جالب و چشمگیر خواهد شد. 

طراحی کابینت

کابینت‌های دو رنگ در سال‌های اخیر بسیار ترند شده‌اند و مورد توجه قرار گرفته‌اند. از جمله رنگ‌هایی که به عنوان رنگ دوم می‌توانید در کنار سبز استفاده کنید، رنگ مشکی است. می‌بینید که کابینت‌های مشکی در کنار یک کابینت جزیره‌ای به رنگ سبز چه ترکیب جذابی می‌شود. در دکوراسیون این آشپزخانه از رنگ طلایی هم استفاده شده که به ترکیب سبز و مشکی جلوه‌ای خاص می‌دهد. رنگ شیرآلات و دستگیره کابینت‌ها طلایی هستند.

کابینت سبز

به فکر ایجاد طرح‌های متنوع در آشپزخانه هستید؟ از کاغذ دیواری‌های متنوع و طرح‌های جالب استفاده کنید. می‌بینید که کابینت سبز با این کاغذ دیواری طرحدار چقد زیباتر به نظر می‌رسد. ضمن اینکه زیبایی آشپزخانه با اجرای کاغذ دیواری دوچندان شده است. تضاد بین سفید و مشکی در کنار کابینت سبز این آشپزخانه را تبدیل به یک نقطۀ کانونی در خانه کرده است که چشم برداشتن از آن دشوار است. 

طراحی کابینت سبز

یک رنگ پرطرفدار برای کابینت آشپزخانه سبز زیتونی است که به خوبی در این آشپزخانه اجرا شده است. از رنگ کرم برای جزیره و از طلایی برای دستگیره‌ها و شیرآلات استفاده شده است که آشپزخانه را بسیار شیک نشان می‌دهد. همچنین به قالیچۀ آشپزخانه توجه کنید که رنگ آن چقدر خوب با کابینت‌ها هماهنگ شده است.

کابینت آشپزخانه

در صورت اجرای صحیح می‌توانید طیف‌های متفاوتی از سبز را برای آشپزخانه اعمال کنید. در اینجا از کابینت سبز با تناژ تیره استفاده شده است. طبقه‌های چوبی در کنار دیوار سبز و گل و گیاهان سبز، آشپزخانه‌ای کاملا سبز و سرزنده را ایجاده کرده‌اند. در این آشپزخانه همیشه طراوت و تازگی احساس می‌شود. فقط ترکیب این رنگ‌ها شاید کمی چالش‌برانگیز باشد زیرا هنگام انتخاب طیف‌های مختلف رنگی باید توجه کنید که این رنگ‌ها باهم تداخل نداشته باشند. 

کابینت رنگی

در این آشپزخانه حس طبیعی بودن کاملا احساس می‌شود. استفاده از میز و کابینت چوبی در کنار کابینت سبز و دیوارهای سفید آشپزخانه بی‌نظیری را ایجاد کرده است که بی‌شک هرکسی عاشق این عناصر طبیعی خواهد شد. 

کابینت سبز

باز هم ترکیب خیره‌کننده‌ای از سبز، چوب و رنگ طلایی را داریم که دکوراسیون آشپزخانه را باشکوه و زیبا کرده‌اند. همچنین باز هم از قالیچۀ خوشرنگی در این ترکیب استفاده شده است که زیبایی آشپزخانه را تکمیل می‌کند. 

طراحی آنلاین کابینت

در این آشپزخانه بیشتر بر رنگ‌های سفید و سبز تمرکز شده است. کابینت سبز و کاشی‌های بین کابینتی سفید. اگر دقت کرده باشید در بیشتر آشپزخانه‌هایی که دیدیم صفحۀ کابینت هم به رنگ سفید است. چیزی که در این آشپزخانه از بقیه متفاوت است وجود کابینت‌هایی با درب شیشه‌ای است. درب‌های شیشه‌ای هم درخشندگی آشپزخانه را بیشتر می‌کنند و هم برای تزئین آشپزخانه کمک‌کننده هستند. 

کابینت سبز

در آشپزخانۀ بالا از رنگ سبز پاستیلی برای کابینت‌ها استفاده شده است که یک طیف ملایم از رنگ سبز است. رنگ‌های پاستیلی در سال‌های اخیر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند و اگر به دنبال کابینت سبز با تناژ ملایم و کم‌رنک هستید، می‌توانید از این رنگ استفاده کنید.